FAQ om MedicinTilDyr på app

Nedenstående overblik viser ofte stillede spørgsmål til MedicinTilDyr på apps – og svarene. Hvis du har et spørgsmål, som ikke besvares her, er du altid velkommen til at sende det fra vores kontaktside her: http://www.medicintildyr.dk/kontakt.aspx

Spørgsmål

Svar

Virker app’en på alle smartphones og tablets?

MedicinTilDyr på apps er udviklet specifikt til iPhone- og Androidbaserede smartphones. Har du en gammel udgave (ældre end tre år) af en af disse telefoner kan du opleve problemer.

Bemærk for iPhones: App’en virker på iPhone 4 og opefter.

Bemærk for Android: App’en virker ved styresystem v.2.3.3 og opefter.

Der er ikke lavet specielle apps til brug på tablets, men smartphone-app’en fungerer fint på iPad, men ikke Android-tablets.

 

Kan man sende en behandlingsvejledning via app’en?

Til alle produkter kan der tilknyttes en eller
flere noter. Disse noter kan indeholde dyrlægens behandlingsvejledning, og kan
nemt sendes med enten sms eller email.

 

Kan jeg få mine noter og valgte favoritter med over på en anden telefon?

Android-telefoner understøtter ikke synkronisering af apps med andre telefoner.

For iPhone er der mulighed for gemme noter, favoritter m.m. i iCloud, hvis iCloud er sat op til dette.

Det er muligt at dele noter med sig via sms eller e-mail.

Ved brug for hjælp til app'en kontakt VIF's sekretariat på 3916 22 65/3916 22 61 eller skriv til os via vores kontaktside.

VIF | Lersø Parkallé 101 | 2100 København Ø | Telefon: +45 39 27 09 25 | Fax: +45 39 27 09 18 | Mail: vif@vif.dk